الم یعلم بان الله یری
مسجد صاحب الزمان(عج)
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : سربازان ولایت

به نظر شما اولین کسی که وارد جهنم می شود کیست ؟

لطفا پاسخ های خود را در قسمت نظرات ثبت بفرمایید .

پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : سربازان ولایت

به نظر شما اولین کسی که وارد بهشت می شود کیست ؟

لطفا پاسخ های خود را در قسمت نظرات ثبت بفرمایید .

چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 20:17 ::  نويسنده : سربازان ولایت

اون روزا بین شماها صفایی دیگه بود فقط می گفتید خدا خدا .آی شهدا دلم گرفته ... شما رفتید تا ما با آسایش زندگی کنیم اما کجایید که ببینید چطور مردم پا رو خون شما گذاشتن شما رفتید ، رفتید به بهشت اما ما موندیم تویه این دنیای خاکی ، همرنگ مرداب . آی شهدا کجایید ببینید چطور تو خیابونا رو خون شما راه میرن .. دعا کنید برای جوونا.. .

شهدا شرمنده ایم...

چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 19:59 ::  نويسنده : سربازان ولایت

از گردان حنظله می دانی ؟؟؟ اگر آری چقدر؟ در داخل یکی از کانال ها محاصره شدند وبا تشنگی مفرط ، با آتش مستقیم دشمن به شهادت رسیدند .

 

در آن موقعیت عراقی ها با بلند گو از بچه ها می خواستند که تسلیم شوند ، ولی در جواب با آخرین رمق صدای الله اکبر می شنیدند .

ساعتهای آخر مقاومت بچه ها در کانال ، بیسیم چی گردان حنظله حاج همت را خواست . حاجی آمد پای بیسیم و گوشی را بدست گرفت . صدای ضعیف و پر از خش خش را از آن سوی خط شنیدیم که می گوید: فلانی رفت ، فلانی هم رفت .

باطری بیسیم دارد تمام می شود .عراقی ها عن غریب مارا خلاص می کنند .من هم خداحافظی می کنم .حاج همت که قادر به شکستن محاصره ی تیپ های تازه نفس دشمن نبود ، همان طور که به پهنای صورت اشک می ریخت ،گفت :بیسیم را قطع نکن...حرف بزن. هرچه دوست داری بگو اما تماس خودت را قطع نکن . صدای بیسیم چی را شنیدم که می گفت :

سلام مارا به امام مان برسانید .از قول ما به امام بگویید همانطور که فرموده بود ، حسین وار مقاومت کردیم وتا نفر آخر جنگیدیم .

 

چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : سربازان ولایت

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند : زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها

درباره وبلاگ

بسیجی عاشق کربلاست و کربلا را تو مپندار که شهری است در میان شهرها و نامی است در میان نامها نه! کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین(ع) راهی به سوی حقیقت نیست . سید مرتضی آوینی
پيوندها

          تبادل لینک هوشمند
           برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسجد صاحب الزمان  وآدرس  masjed12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 70473
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



                    
اوقات شرعی